„Silent Twins” – My vs Oni. Historia bliźniaczek Gibbons [recenzja]
„Silent Twins” Agnieszki Smoczyńskiej to oparta na faktach historia dwóch bliźniaczych sióstr, które połączyła wyjątkowa więź. Zobacz teraz naszą recenzję filmu.
„Silent Twins” Agnieszki Smoczyńskiej to oparta na faktach historia dwóch bliźniaczych sióstr, które połączyła wyjątkowa więź. Zobacz teraz naszą recenzję filmu.
„Piosenki o miłości” w reżyserii Tomasza Habowskiego stanowią oryginalny i ożywczy akcent na tle najnowszego polskiego kina. Poznaj teraz naszą recenzję filmu.
“Baby Broker” to wyjątkowy film Hirokazu Koreedy, którego pełen nadziei przekaz pozwala przemyśleć znaczenie domu i rodziny. Poznaj teraz naszą recenzję tego obrazu.
„Diuna” Denisa Villeneuve’a to wyjątkowa adaptacja słynnej powieści Franka Herberta z doborową obsadą i dbałością o detale. Zobacz teraz naszą recenzję tego filmu.
„Gdzie śpiewają raki” w reżyserii Olivii Newman to adaptacja niesłychanie głośnej powieści Delii Owens. Czy warto obejrzeć film? Zobacz teraz naszą recenzję.
„Dom Gucci” Ridleya Scotta to barwna historia słynnego klanu, który doprowadził do własnego upadku, a także błyskotliwa opowieść o namiętności i krwawej zemście.
„X” w reżyserii Ti Westa to zrealizowany w konwencji horroru gore film przewrotnie grający kliszami z najpopularniejszych obrazów kina pornograficznego lat 70.
“Film balkonowy” to oryginalny dokument Pawła Łozińskiego, w którym autor przedstawia powikłane losy zwyczajnych przechodniów, obserwowanych z perspektywy balkonu.
„Manchester by the Sea” Lonergana, ze świetną rolą Casey’a Afflecka, to poruszająca historia o traumie, która zamienia rodzinne strony w Eliotowską „ziemię jałową”.
„Pewnego razu w Hollywood” Quentina Tarantino to filmowa podróż do końca lat 60. i ostateczne pożegnanie z epoką tradycyjnego amerykańskiego wzorca męskości.
„The Batman” Matta Reevesa to zaskakująco dobre kino, w którym zobaczymy Człowieka-Nietoperza w zupełnie nowej odsłonie, a do tego przy dźwiękach Nirvany.
„Psie pazury” to wielki powrót Jane Campion, w którym po raz kolejny reżyserka podejmuje temat kulturowych wzorców płci. Czy tym razem zaskoczyła swoich wielbicieli?