„Piękna złośnica” – „Albo arcydzieło, albo nic”
“Piękna złośnica” Jacquesa Rivette to interesująca historia o wielkim malarzu i jego Muzie, ze świetnymi rolami Michela Piccoli, Jane Birkin oraz Emmanuelle Béart.
“Piękna złośnica” Jacquesa Rivette to interesująca historia o wielkim malarzu i jego Muzie, ze świetnymi rolami Michela Piccoli, Jane Birkin oraz Emmanuelle Béart.
„Zielona granica” Agnieszki Holland to film, który wzbudził w Polsce ogromne emocje. Czy to poruszający dramat czy kino propagandowe? Zobacz teraz naszą recenzję.
“Afrykańska królowa” Johna Hustona to klasyka kina z Katharine Hepburn i Humphreyem Bogartem, którą nawet po latach ogląda się z podziwem dla talentu tej pary.
„Dzień za dniem” to popularny amerykański serial z przełomu lat 80. i 90., który jako jeden z pierwszych oswajał problematykę zespołu Downa i wirusa HIV.
„Kochanica króla Jeanne du Barry” z Johnnym Deppem i Maïwenn w rolach głównych niestety nie zachwyca ani jako dramat historyczny ani jako historia miłosna.
„Reality” to ciekawie opowiedziana historia, która została oparta na prawdziwych wydarzeniach, a główna rola Sydney Sweeney nadaje całości wyjątkowy wydźwięk.
„Mission Impossible” to nie tylko przygody Ethana Hunta, w którego wciela się Tom Cruise, ale także jego pięknych ekranowych partnerek. Oto katalog kobiet Hunta.
„Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” to wyjątkowa pozycja w dorobku filmowym Martina McDonagha, z głównymi kreacjami Colina Farrela i Brendana Gleesona.
„Klub winowajców” Johna Hughesa to przenikliwy i wciąż aktualny portret młodzieży u progu dorosłości. Pierwsze życiowe wybory, trud dorastania i pytanie: „co dalej”?
“Jeszcze dalej niż na północ” to ciepła i zabawna francuska komedia Dany’ego Boona z 2008 roku, która szturmem podbiła serca międzynarodowej publiczności.
„Genialna przyjaciółka” to serialowa adaptacja głośnego cyklu powieściowego Eleny Ferrante. Produkcja HBO to historia współczesnych Włoch, a przede wszystkim kobiet.
„Belfer” od Canal+ z główną rolą Macieja Stuhra uchodzi za jeden z najlepszych polskich seriali ostatniej dekady. Czy rzeczywiście produkcja nie ma żadnych usterek?